Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Ήμουν απλά ένας μηχανόβιος.

ήμουν απλά ένας μηχανόβιος!

εγώ σε είδα ... όταν έσφιξες κοντά σου την τσάντα σου όταν είμαστε στην ουρά στο ταμείο στο μπακάλικο.
αλλά εσύ δεν με είδες που έβαλα 10 ευρώ στην πιατέλα την κυριακή στην εκκλησία.

εγώ σε είδα ... όταν τράβηξες κοντά σου το παιδί σου όταν σε πέρασα στο πεζοδρόμιο.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν έκανα τον αι βασίλη στην πλατεία.

εγώ σε είδα ... όταν άλλαξες γνώμη και δεν μπήκες στο εστιατόριο όταν είδες την μηχανή μου απ' έξω.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν ήμουν στην συγκέντρωση για να μαζέψουμε χρήματα για τους σεισμόπληκτους.

εγώ σε είδα ... όταν έκλεισες το παράθυρο σου και κούναγες το κεφάλι σου.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν ήμουν πίσω σου και πέταξες το τσιγάρο σου.

εγώ σε είδα ... που στραβομουτσούνιασες όταν χαμογέλασα στα παιδιά σου.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν πήρα ρεπό για να πάμε παιχνίδια στα άστεγα παιδιά.

εγώ σε είδα ... όταν στραβοκοιτούσες τα δερμάτινα μπουφάν και γάντια μας.
αλλά εσύ δεν μας είδες όταν χαρίσαμε τα παλαιότερα στους φτωχούς.

εγώ σε είδα ... όταν κοιτούσες φοβισμένα τα τατουάζ μου.
αλλά εσύ δεν με είδες που έκλαψα όταν γεννήθηκαν τα παιδιά μου και γράφτηκαν πάνω από ... και μέσα στην καρδιά μου.

εγώ σε είδα ... όταν βιαστικά άλλαξες λωρίδα πηγαίνοντας κάπου.
αλλά εσύ δεν με είδες που πήγαινα σπίτι για να είμαι με την οικογένεια μου.

εγώ σε είδα ... όταν έκανες παράπονα για τον θόρυβο που κάνουν οι μηχανές μας.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν άλλαζες το cd σου και μπήκες στην λωρίδα μου.

εγώ σε είδα ... όταν μέσα στο αυτοκίνητό σου φώναζες στα παιδιά σου.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν έσφιξα τα χεριά του παιδιού μου, ξέροντας ότι είναι ασφαλείς πίσω μου.

εγώ σε είδα ... όταν μέσα στην βροχή με πέρασες 'σφαίρα'.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν βράχηκα και έγινα 'παπί', για να μπορέσει το παιδί μου να πάρει το αυτοκίνητο μου και να βγει βόλτα με την κοπέλα του.

εγώ σε είδα ... όταν πέρασες με κίτρινο για να γλιτώσεις λίγα λεπτά.
αλλά εσύ δεν με είδες όταν προσπαθούσα να στρίψω αριστερά.

εγώ σε είδα ... όταν με έκοψες γιατί ήθελες να είσαι στην λωρίδα μου.
αλλά εσύ δεν με είδες ... όταν έφυγα από τον δρόμο.

εγώ σε είδα ... όταν περίμενες ανυπόμονα να περάσουν οι μηχανόβιοι φίλοι μου.
αλλά εσύ δεν με είδες ... διότι εγώ δεν ήμουν εκεί.

εγώ σε είδα ... όταν πήγες σπίτι σου και στην οικογένειά σου.
αλλά εσύ δεν με είδες ... γιατί εγώ πέθανα εκείνη την ημέρα που με έκοψες.

ήμουν άπλα ένας μηχανόβιος. ένας άνθρωπος με φίλους και οικογένεια.

... αλλά εσύ δεν με είδες.

(μετάφραση απο ξένο φόρουμ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου