Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Πως να φτιάξετε ενα dreambike

Δεν υπάρχει μόνο γυναίκα των ονείρων σου.

Υπάρχει και η μηχανή.
Έχει μπει αυτο το μικρόβιο μέσα σου και τωρα πια ειναι αργά να το καταπολεμήσεις...

Είχα ένα όνειρο λοιπόν...

Για κάποια στιγμή νόμιζα οτι είχα και ονειρώξεις με ημισυνθετικά 15w50...

Τα όνειρα ξεπερνάνε τη λογική... Τα όνειρα παίρνουν μέρος σε εναν παράλογο κόσμο οπου όλα ειναι πιθανά...
Απο όνειρα ξεκινάνε και τα πιο ακριβά demo bikes...


Πανάκριβα, αλλα και παντελώς άχρηστα...

Όμως, όνειρα και λογική, δεν θα τα βρούν ποτέ μεταξύ τους.


Ονειρεύοντας ενα GSR λοιπόν...

ΕΜΦΑΝΙΣΗ:
Ως γνήσιο streetfighter, καρίνα και μονόσελη ουρά είναι στα στάνταρ!
Το tail swap στο δικό μου ονειρο, περιλαμβάνει μια ουρά μυτερή... Κάτι σε Yamaha R6 2006, ή ακόμα και σε ΚΤΜ RC8 με "φτιαχτό" υποπλαίσιο... Κατ' εμέ, οι καλύτερες ουρές για streetfighters.


Μιας και η ουρά δεν παίρνει εξατμισεις, ένα μονόμπρατσο ψαλιδάκι απο ένα speed triple 955i που κουμπώνει με ελάχιστες μετατροπές και έχει και τρίμπρατση ζάντα (που ταιριάζει με την μπροστινή μας) είναι σούπερ, ενώ μια κοντή εξατμισούλα να ξεκινάει πίσω απο την καρίνα είναι ότι πρέπει... Να, σαν αυτό (εδω βλέπουμε το μονόμπρατσο με ζάντα απο VFR)


USD πηρουνάκι με fatbar για το μπροστινό, ενω με ενα φαναράκι απο Super Duke έρχεται και ολοκληρώνεται το παζλ...


Για χρώμα, crystal paint effect σε κόκκινο (ΕΔΩ θα βρείτε πως θα το κάνετε και μόνοι σας με απλά χρώματα)...

...καθώς και πλαίσιο γυαλοχαρτονισμένο, οπως στο Tuono.


ΜΟΤΕΡ
Εδώ τα πράγματα αγριεύουν...
Καβατζάρουμε ενα ωραιότατο μοτεράκι απο το 750 Κ1 Κ2 Κ3 και το πετάμε πάνω...

Για πιο άγριες διαθέσεις και χωρίς αλλαγή μοτέρ, υπάρχει και το turbo kit για το 600αρι...

Turbo GSXR 600powered by Aeva


Για το οποίο θα χρειαστείτε αυτά + 1 power commander


Βέβαια λόγω μαμά πιστονιών, δεν θα μπορείτε να σηκώσετε πολύ πίεση...

Το συγκεκριμένο κιτ βεβαια κουμπώνει και στο 750...

Οπότε, αν θελετε παραπάνω πίεση και μπείτε στο τριπάκι των πιστονιών, ξηλώνετε τον κορμό απο το gsr, βάζετε του gsxr 750 με μια τετοια τετράδα μαζί με τις ανάλογες μπιέλες...

...και μια φλάτζα πιο χοντρή για να ρίξουμε συμπίεση και βρίσκετε την υγειά σας!

Μετά, reprofile στους εκκεντροφοόρους, ροϊκή εξέλιξη, aftermarket τρόμπα βενζίνης και μεγαλύτερα μπεκ...

Έτσι το μοτεράκι σας έχει γίνει αλεξίσφαιρο, ενω μπορείτε να δείτε και ιπποδυνάμεις κοντά στα 190+

Βέβαια όλα αυτά, αναλόγως την τουρμπίνα που θα διαλέξετε... Με μια τουρμπίνα με μικρό λόγο A/R θα μπορείτε να έχετε ενα μοτεράκι με μηδενικό turbo lag (να παιρνει μπρος η τουρμπίνα απο τις 3000 στροφες) αλλα και λιγότερα άλογα...

Όσο αλάζουμε τουρμπίνες, πιέσεις κλπ, τόσο πιο ψηλά ξυπνάει, αλλα τόσο περισσότερα άλογα βγάζει...

Για την ακριβεια, δείτε που ξυπνάει αυτή η τουρμπίνα και συγκρίνετέ τη με την τουρμπίνα του προηγούμενου βιντεο...

Suzuki GSXR 600 Turbopowered by Aeva


Το συγκεκριμένο, μέχρι τις 8 σέρνεται, αλλα μετά τις 8 δεν στέκεται κάτω...

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ
Ενα USD απο GSXR 1000 K1 βολεύει, μιας και έχει τις εξαπίστονες, κουμπώνει στον σκελετό μας και η πανω τιμονόπλακα έχει χώρο για να τρυπήσουμε και να βάλουμε τα καβαλέττα. Επίσης έχουμε ΤΕΑΣΤΙΕΣ δυνατότητες επιλογής σε ελατήρια.

Πίσω, παίζοντας με το μήκος των dogbones στο μοχλικό. (αυτά εδω δηλαδη)


Είτε παίρνοντας ρυθμιζόμενα


Είτε διαφόρων θέσεων


Μπορείτε να ρυθμίσετε τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.

Αν δεν σας φτάνει ούτε αυτό, ενα μοχλικό πολλαπλών θέσεων θα σας λύσει τα χέρια...


Βάζετε και μια σούπερ αναρτησούλα πίσω και είστε κύριοι...



Και Voila!

Έχετε πραγματοποιήσει το δικό σας όνειρο. Το δικό σας project bike. Το δικό σας στολίδι. Μπορεί να μην στρίβει, μπορεί να μην αξιοποιεί την δύναμή του, μπορεί να είναι πεταμένα λεφτά, μπορεί να φάγατε ατελείωτες ώρες για ρυθμίσες, ψάξιμο, τρέξιμο αλλα να θυμάστε...

Όνειρα και λογική, δεν θα τα βρούν ποτέ μεταξύ τους.

keep dreaming.

_hi

Καλό βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου